اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ثبت‌نام نماینده فعلی سنندج/علوی: حاضر به شفاف‌سازی هستم/دوره گذشته ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کردم

نماینده فعلی سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: اهل رانت و گرفتن چیزی نبوده‌ام و حاضرم اگر یک متر زمین و یا خانه گرفته‌ باشم اعلام کنند و حاضر به شفاف‌سازی هستم که دوره قبل ۱۵۰ میلیون تومان برای تبلیغات هزینه کردم.

ثبت‌نام نماینده فعلی سنندج/علوی: حاضر به شفاف‌سازی هستم/دوره گذشته ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحسن علوی عصر امروز با حضور در فرمانداری سنندج برای حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران ثبت‌نام کرد.

علوی بعد از ثبت‌نام در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: مردم و مسوولان عملکرد نمایندگان را رصد می‌کنند و براساس تحلیل‌هایی که بخصوص مردم و جوانان دارند، می‌دانند که چه کسی کار کرده و به وعده‌هایش عمل کرده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: شرایط کشور سخت است، موضوع کمبود بودجه و اعتبارات مطرح است، ضمن اینکه با اراده ضعیف در برخی جاها، کارکردن مشکل است.

وی افزود: بنده از عملکرد خود ناراضی نیستم، هیچوقت به دنبال منفعت خود و خانواده‌ام نبودم، حتی برای برادر خود کاری نکردم و خیالم از این بابت راحت است چرا که در طرح‌های عمرانی مخصوصا در جاده‌های روستایی، آب و فاضلاب و راه‌آهن کارهای زیادی انجام دادم.

علوی اذعان داشت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان پیگیر راه‌آهن بودم، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کردیم و نوبخت را هم به کردستان آوردیم تا اجرای این پروژه تسریع یابد.

وی همچنین گفت: برای فضاها و تجهیزات آموزشی هم جدای از وزارت آموزش و پرورش، از طریق ستاد اجرایی فرمان امام نیز اعتباراتی به استان آورده‌ایم.

علوی همچنین گفت: ۱۰ میلیارد تومان در اختیار بنده بود که ۵ میلیارد تومان آن را برای تالار مرکزی سنندج گذاشتم که مکانی در شان استان فرهنگ و هنر ساخته شود.

وی ارتباط با مسوولان کشوری را نوعی فرصت برای خود دانست که از این طریق برای کردستان امتیازاتی می‌گیرد که به نفع استان و مردم است.

این داوطلب انتخابات مجلس سیزدهم همچنین گفت: نماینده کردستان باید متفاوت از سایر استان‌ها باشد چرا که این استان مسائل خاص خود دارد که داشتن ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک نیاز به تدابیر ویژه و برخورد درست دارد.

وی افزود: نماینده کردستان باید مقتدر و توانمند و نماد مردم استان باشد، ضمن اینکه تجربه لازم است که معرف شخصیت مردم فرهنگی استان باشند و جدای از این چهارچوب‌های قانونی نظام را داشته باشد.

علوی ادامه داد: ما هم همانند سایر برخی استان‌ها سقف شیشه‌ای و کوتاه مدت زمان نمایندگی را برداریم، چه اشکالی دارد نماینده‌ای چند دوره در مجلس باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر به شفاف‌سازی هزینه‌های تبلیغاتی هستید، گفت: دوره گذشته با بدهی ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کردم و برای این دوره نیز اگر بتوانم ۲۰۰ میلیون تومان جور کنم، ۲۰۰ بار کلاهم را هوا می‌کنم.

علوی گفت: اهل رانت و گرفتن چیزی نبوده‌ام و حاضرم اگر یک متر زمین و یا خانه گرفته‌ باشم اعلام کنند و حاضر به شفاف‌سازی هستم که دوره قبل ۱۵۰ میلیون تومان برای تبلیغات هزینه کردم.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان دارای ۶ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول